Navigatie

VEELGESTELDE VRAGEN

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?
Omdat wij naast deze webshop ook een fysieke winkel hebben, kan het zijn dat een besteld artikel niet op voorraad is. We doen ons best om het zo nauwkeurig mogelijk bij te houden, maar we zijn wel eens te laat. Bij het plaatsen van een bestelling hoeft u nog niet te betalen. U ontvangt enkel een bestelbevestiging, waarna wij gaan kijken of het artikel op voorraad is. Zo ja, dan krijgt u een factuur. U betaald dus nooit voor een artikel dat niet geleverd kan worden.

Wat zijn de levertijden?
Dat hangt af van onze voorraad. Soms komt het voor dat een artikel niet op voorraad is, maar nog wel te bestellen. Dan laten wij u weten wat de verwachtte levertijd is. Wanneer een artikel wel op voorraad is, dan sturen wij het op nadat uw factuur betaald is. Hoe sneller betaald, hoe sneller het artikel in huis dus!

Hoe schrijf ik me in voor de nieuwsbrief?
Onderaan de website kun je je emailadres en naam invullen. Wij voegen u dan toe aan ons klantenbestand. 

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
In elke nieuwsbrief vindt een link om u af te melden van de nieuwsbrief. Ook kunt u ons een mailtje sturen.

Wat is mijn voordeel als ik me inschrijf?
Als u zich inschrijft voor de nieuwsbrief wordt u op de hoogte gebracht van o.a. nieuwe collecties, acties en uitverkoop. Wij krijgen vaak maar een aantal stuks per artikel binnen, dus zo bent u er als eerste bij en grijpt u niet mis!

Wat doe ik als ik een vraag of een klacht heb?
Wij zien onze klanten graag tevreden! Maar natuurlijk kan dit wel eens anders zijn. Heeft u een klacht over onze producten of service? Wij horen dan graag uw mening! We gaan hier heel serieus mee om en zullen er alles aan doen om een kwestie zo goed mogelijk op te lossen. U kunt met ons op verschillende manieren contact met ons opnemen, zie hiervoor de pagina contact.

Heeft u na het dragen / wassen een klacht over een kledingstuk? Stuur dan een foto naar ons op, of neem het artikel mee naar de winkel. We zullen dan kijken en overleggen of we hier iets mee kunnen doen.

Ik wil graag een kledingstuk laten vermaken. Is dit mogelijk?
Wij werken samen met een hele goede coupeuse. Als het kledingstuk bij ons gekocht is kunt u via onze winkel gebruik maken van haar diensten. Dus wil u iets laten innemen of vermaken? Kom dan even langs bij ons in de winkel, met uw kledingstuk. Ook kunnen wij direct bij de aankoop uw kledingstuk afspelden. U laat het artikel dan bij ons achter, en kunt het later op komen halen.

Wat gebeurd er met mijn gegevens als ik jullie contactformulier invul, of als ik een online bestelling plaats?
Wij gebruiken de informatie die je aan ons doorgeeft (zoals je emailadres, telefoonnummer en adres) om contact met jou op te kunnen nemen en je bestellingen te verzenden. We hebben een privacyverklaring opgesteld, zodat jij precies weet wat we met jouw gegevens doen. 

Je vind hem hier: 

 

   Volg ons!

   Instagram

   info@mundoconcept.nl

   0118 651490

© 2016 - 2018 mundoconcept | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel